21/12/2020
De ondernemers achter Switch Visuals stelden hun tweede project voor. De ondernemers zijn momenteel op zoek naar startkapitaal om een nieuw limonademerk uit te grond te stampen dat de naam Skoll mee zal krijgen.
Tot vorig jaar studeerden Jochen Mahieu & Victor Van De Wiele nog netwerkeconomie aan Howest. Daar hebben ze hun eerste project, Switch Visuals, opgericht. Vanwege het succes van hun marketingbedrijf besliste het duo om te stoppen met studeren en zich volledig te focussen op de start-up. De ervaring die het duo al opgedaan heeft bij Switch, zullen ze nu gebruiken om Skoll op te markt te brengen: een limonademerk met een retro vibe en een 21ste eeuwse touch.
“Vanuit eigen stad beginnen, dat is onze missie”, klinkt het bij het duo. Bij de lancering zal Skoll dus enkel bij handelaren en horecazaken in Kortrijk en deelgemeenten verkrijgbaar zijn. Maar ze hebben zelf al aangegeven dat ze zeker internationale ambities hebben indien het product aanslaat. Bovendien zal Skoll een assortiment hebben dat ‘leeft’. Er is dus nog geen sprake van een vast assortiment. Er zullen op regelmatige basis nieuwe limonades ontwikkeld worden, maar anderzijds kunnen smaken ook verdwijnen. Dit zorgt dan ook voor het exclusief karakter van hun product. Wat de smaken betreft, mag je je verwachten aan niet-traditionele smaken zoals bloedsinaasappel enz.
Het duo is op zoek naar een startkapitaal via Ulule. Het opgehaalde geld zal gebruikt worden om de BV op te starten en het product verder te kunnen ontwikkelen. Op het moment van schrijven, heeft het duo al meer dan 80 % van hun doel binnengehaald. Wil je de jonge ondernemers zelf ook een duwtje in de rug geven? Dit kan via deze link.
Tristan Isaac
Plaats een reactie