Skoll! Jonge Kortrijkse ondernemers lanceren eigen limonade

07/06/2021

Kortrijk heeft er een nieuw limonademerk bij! Met Switch Visuals hebben Jochen Mahieu (20) en Victor Van De Wiele (24) al een succesvolle start-up uit de grond gestampt. Eind vorig jaar lanceerde het duo een crowdfundingcampagne om de ontwikkeling van het limonademerk, dat de naam “Skoll” kreeg, te financieren. Het project werd succesvol gefinancierd en een half jaartje later rolden de eerste flesjes van de band.

Klassiekers met een twist

Dat Skoll geen klassiek limonade-merk is, werd al duidelijk gemaakt op de pagina van de crowdfundingcampagne. Het duo wil namelijk experimenteren met vernieuwende smaken. De eerste 2 smaken die gelanceerd worden, zijn mandarijn-bloedsinaasappel en citroen-vlierbloesem. Om de limonades te produceren en bottelen wordt samengewerkt met Eutropius, een microbrouwerij uit Menen.

Lancering

Momenteel is het duo nog volop op zoek naar partnerschappen voor de verdere distributie, maar je kan alvast de limonades gaan proeven in Kaffee Damast. Later volgt, met ‘t Appèl (Ieper), al een locatie buiten Kortrijk. Ook er is al interesse uit Antwerpen & Lier. Hou Skoll dus zeker in de gaten via Facebook & Instagram om up-to-date te blijven!

 

 

Tristan Isaac

Plaats een reactie

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.